Om du nu ser det här.

Jessica Kullbrandt, kära syster.
Jag älskar dig. 

Jag vet att det är svårt allt det här, det är det. 
Jag finns alltid här, det vet du.
Du får komma till mig och prata om vad som helst, det vet du.
Du är världens bästa, det vet du.
Vi kommer klara det här tillsammans, det vet jag. 
Vi ska vara starka, vi måste.
Hur jobbigt det än är och hur mycket vi än vill försvinna från jorden så måste vi vara starka.
Vi har varandra, det lovar jag dig. 

Livet kommer bli annorlunda utan mamma det kommer det, men jag vet att vi kommer klara detta. Vi måste vara starka, vi måste tänka på vad mamma hade velat att vi skulle göra. Och det är att inte sörja.. vara stark och kämpa. Vi har varandra, det är det som räknas just nu. 

Du vet att jag älskar dig va?
Iaf, det gör jag.
Ofattbart mycket ♥
Mina ord. | |
Upp