gotta keep moving on

Det finns så många saker som är värre.

Folk tänker sig inte för, åh jag är så ful, jag sparar pengar på att göra sig själv finare än att ge bort de till välgörenhet. Till cancerfonden tex. Åh jag är så fet.
Ja men och, det finns människor som har det värre. Om jag skulle kunna ta bort all denna smärta mamma bär på, ta bort allt ont från mamma så skulle jag göra vad som helst, kunna vara hur fet som helst, ful som helst. Jag skulle göra vad som helst.

Jag tycker man ska tänka sig för innan man säger någonting, det finns alltid de som har det värre. 
So what om du är fet, har fula tänder.. det är bara ett i-landsproblem som man mår dåligt över.
Tänk på dom som är döende som min mamma, då mår man dåligt. 
Klaga fan inte på livet när man har det hur bra som helst, åh jag är så kass, så ful och tjock. 
COME ON, jag tycker själv att jag är kass ful och tjock men det går inte före min mamma, jag blir så jävla less på folk som klagar på sitt liv att åh mitt liv suger för jag fick inte dom dära nyaste skorna. Åh mitt liv suger för min mamma har cancer. 

Förstår ni skillnaden, världsproblem. 
Orkar inte, orkar inte le för att alla andra ska må bra längre. För jag mår fan inte bra, jag gör inte det. Jag har ingen sån där vän som den dagen det är dags för min mamma att lämna oss. Kommer till sjukhuset, sitter och väntar, gråter, tröstar, kramar om en när man som mest behöver det. 
Jag vet hur det kommer vara, jag kommer då inte kunna hålla in mina tårar längre. Jag kommer antingen springa ut från rummet och sätta mig och inte kunna andas. Kommer inte vara levande på flera dagar. 
En kram, en hjälpande hand, en vän som är där, det är det man behöver. 
Jag orkar inte det här längre. 
Klarar inte av att vara glad för alla andras skull.
Klarar inte av det.
Jag gör inte det. 

Mina ord. | |
Upp